köşe yazıları

Pace Gallery

Fuar Tüketiminin Yönünü Şekillendirmek Üzerine

Antik Mısır Sanatı Üzerine

Antik Mısır Sanatı Üzerine

Otonom Taksi (2024), Araba yerleştirmesi 394 x 144 x 137 cm

İhsan Oturmak’ın “Çift Başlı” Sergisi Üzerine

v.l. Lili Epply, Marc Oliver Schulze - Fotoğraf: Matthias Horn

Totaliter İktidar Arayışı, Radikal İktidarsızlık Sartre’ın Kirli Eller Oyunu Üzerine Bir Deneme

Gerald Murnane

Camdan Bir Kubbe: Sınır Bölgeleri

Animasyonun 12 prensibi: Modern animasyon için eskidi mi?

Animasyonun 12 prensibi: Modern animasyon için eskidi mi?

New Babylon, Eskiz

Formlar, Mimari ve Ütopya İlişkisi Üzerine

Murat Ateşli “Denemeler II” Solo Sergisi

“Ya bir yol bulacağım, ya da yapacağım” Ama Nasıl?

Devrim Erbil

Herkes İçin 22 Adımda Devrim Erbil Atlası

Türkiye'de Sanatsal Üretimlerde Sürekli "Yeni"yi Aramak Üzerine

Türkiye’de Sanatsal Üretimlerde Sürekli “Yeni”yi Aramak Üzerine

The Pitchfork Disney (Fotoğraf: Zeynep Nur Ayanoğlu)

Loş Bilinç, Kör Bilinçdışı: The Pitchfork Disney

Barış Manço, Doğukan Manço ve Batıkan Manço ile Anıtkabir'de

Barış Manço’suz Yüzüncü Yıl!

Hilal Can

Hilal Can’ın “Gece Gezenler” Sergisi: Haliç’te Postmodern Bir Şaman Üzerine

Doğu Özgün Sergisi Üzerine; Ayna ve Maske*

Doğu Özgün Sergisi Üzerine; Ayna ve Maske*