Gökçe Çilekar
Gökçe Çilekar

Portfolyo: Gökçe Çilekar

OKU

Gökçe Çilekar, 1997 yılında İstanbul’da doğdu. Multidisipliner formatlarda üretim yapan ve Lisans eğitimini Sakarya Üniversitesi, Resim Bölümü’nde tamamlayan sanatçı, Lisansüstü eğitimine Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Resim Ana-Sanat Dalında devam ediyor. Güncelde, Sakarya’da başlatmış olduğu bağımsız ve deneysel kolektif projesinin yanı sıra İstanbul Bilgi Üniversitesi Sanat ve Kültür Yönetimi, ART 312 kapsamında gerçekleştirilen Veni-Vidi-Vici? (5 Haziran – 14 Haziran 2024), Sabancı Üniversitesi Kasa Galeri’de ortak sergide yer almakta. Öncesinde Base 2023 seçkisinde yer alan sanatçı ayrıca Sakarya Sanat Tasarım ve Mimarlık Fakültesi, Mekânın Hafızası/Mekânın Çöküşü isimli karma sergide Multimedya Kolektif olarak bulunmuştur. ArtAntakya 2. Genç Yetenekler’de (2022) dereceli sergilenmeye hak kazanmıştır. Lisans döneminde araştırmaları, deneyim ve birikimleri sonucunda “İnsan Psikolojisinin Sanat Üzerinde Etkileri” ile ilgilenmeye ve bu konularla ilgili çeşitli katılımcı, enstalasyon ve dijital çalışmalar yapmaya başladı. Bunun yanında, Dijital Sanat, Yapay Zekâ ve Nöroestetik ile yakından ilgilenerek çok yönlü sentez arayışları ile çalışmalarına devam etmekte.

Seçilmiş Sergiler

2024 “Veni, Vidi, Vici?” Kasa Galeri, İstanbul.
2023 Base (Yeni Mezun Sanatçı Platformu), İstanbul.
2023 “Mekânın Hafızası/Mekânın Çöküşü” Sakarya Sanat Tasarım ve Mimarlık Fakültesi, Sakarya
2022 “Yüz Yüze” Karma Sergisi, Sakarya Sanat Tasarım ve Mimarlık Fakültesi

Sertifika-Katılım Belgesi

2024 Sakarya Üniversitesi, Öğrenci Çalıştayı / Öğrenci Senatosu Katılım Belgesi
2023 “ArtAntakya” 2.Genç Yarışma 3. Ödülü
2022 Refik Anadol ile Yapay Zekâ & Sanat Atolyesi Katılım Belgesi


Hasan Nazif Yılmaz

1984 Lovech doğumlu. Fotoğraf çeker, sanatsever.

Bir yanıt yazın

Your email address will not be published.

21. Uluslararası Gezici Filmmor Kadın Filmleri Festivali
Önceki

21. Filmmor Perdeyi “Parola: Barış” İle Açıyor!

Vuslat ( Fotoğraf: Zeynel Abidin )
Sonraki

Vuslat’ın “Emanet” Sergisi Üzerine

Kaçırmayın!

Tasarımcının Notu sergisinden görünüm, Salt Beyoğlu, 2024 Fotoğraf: Kayhan Kaygusuz

“Tasarımcının Notu” Sergisi Kapsamında Kamu Programları Başlıyor

“Tasarımcının Notu” Salt Beyoğlu’nda ziyarete açık. 1970’lerden 1990’lara Türkiye’de kitap
Archive Room Arşiv Odasından mekan görselleri

Larissa Araz ile “In Hoc Signo Vinces” Sergisi Üzerine

Larissa Araz’ın “In Hoc Signo Vinces” başlıklı kişisel sergisi Versus